Paw Patrol: The Movie

pawpatrol.jpg(Mancs őrjárat: A film) (2021) (r: Cal Brunker)

nem akarok nagy kritikát írni, hiszen ez egy kisebb gyerekeknek szóló film, annak minden tulajdonságával, igazából csak dokumentálni akartam, hogy ez volt az első alkalom, hogy a keresztlányomat és az unokaöcsémet moziba vittem, és zoli a zebra, a menő nagybácsi minden dátumra emlékezni akar... szerencsére nem vagyok teljesen ismeretlen a kutyi-világban, láttam már valamennyit a sorozatból is, a gyerekeknek megvan az összes figura kétszer, bár talán azok a felnőttek sem alszanak be a moziban, akik újoncként csöppennek be a nagy mentésekbe... amit értékeltem, hogy egy kicsit javítottak az animáción a nagyvászon kedvéért, plusz nagyon szépen volt keverve a térhatás -na nézd már, a végén még szakmázni kezdek itt egy gyerekmesénél... (heh, a legendás haj miatt azt hittem, hogy conan o'brian adta a hangját a riporternek, de aztán kiderült, hogy kimmel volt az -persze a szinkron miatt esélyem sem volt felismerni a hangját...) [*08.28.]

Címkék: us, movie, animation, 2021